domingo, 8 de noviembre de 2009

LA EUTANASIA MATA - DÖDSHJÄLP DÖDAR!


Mi amiga estuvo a punto de quedar viuda ayer noche. Mientras filosofaban sobre la vida y la muerte, su marido bebía cerveza tras cerveza. Cuando tocaron el tema EUTANASIA, el se puso muy serio y le dijo:
: 'Nunca me dejes vivir en estado vegetativo, dependiendo de máquinas y líquidos de una botella, si me ves en ese estado, por favor desenchufa los artefactos que me mantienen vivo...prefiero morir! '
Entonces, mi amiga se levantó sorprendida y feliz....y desenchufó el televisor, la computadora, el ipod y le botó la cerveza al toalett...

XUXA... CASI SE MUERE EL HUEÓN!!!!..me confesó la buena de mi amiga jejeje

SALUDOS Y NO OLVIDEN QUE ESTOY A FAVOR DE LA EUTANASIA
PAMPINA


------
Min vänninas man var nära att dö igår kväll. De filosoferade om livet och döden medan drack öl efter öl . De började att prata om dödshjälp
Han blev mycket allvarligt och sa, "Snälla, se till att jag aldrig får leva i ett vegetativt tillstånd, beroende av maskiner och vätskor från en flaska, om du ser mig i detta tillstånd kan du koppla ur enheter som håller mig vid liv ... hellre dör jag!
Min vännina blev överraskad och glad .... hon gick och stängde av TVn, datoren, ipod och hällde ölet inne i toaletten ...
HAN NÄSTAN DOG, DEN STORA SKIT!!!!.. berättade hon, idiotens goda frun
hehehe

No hay comentarios.: